Being a company with 23 years of experience in servicing forklift trucks, Emtor can provide its customers with a flexible offer of high-quality original spare parts, comprehensive servicing packages and full service options. Thanks to its skilled and stable team as well as long-standing experience of its service technicians, Emtor provides services of the highest level. Above all, the company is customer-oriented, providing customers with professional advice regarding the choice of the right forklift truck and the best servicing package on a 24/7 basis (following prior consultation).

Emtor jako firma posiadająca ponad 30-letnie doświadczenie w serwisowaniu wózków widłowych może zaoferować Państwu dostęp do wysokiej jakości oryginalnych części zamiennych i pełnego pakietu usług serwisowych. Zajmujemy się kompletną naprawą wózków widłowych — prowadzimy zarówno ich serwis, jak i wykonujemy przeglądy techniczne. Naprawy wózków widłowych przeprowadzane są przez wykwalifikowanych serwisantów z wieloletnim doświadczeniem na terenie całej Polski. Nasze oddziały mieszczą się m.in. w Krakowie, Warszawie oraz we Wrocławiu.

Naprawiamy wózki widłowe od różnych producentów. Serwis dotyczy urządzeń:

  • spalinowych,
  • elektrycznych.

Zapewniamy szereg specjalistów, którzy szybko i kompleksowo zajmą się serwisem sprzętu naszych klientów.

Serwis wózków widłowych – obsługa na najwyższym poziomie

Serwis wózków paletowych i widłowych przede wszystkim nakierowany jest na potrzeby klienta, który może skorzystać z profesjonalnego doradztwa w zakresie doboru wózka, a także najlepszego pakietu serwisowego. Dzięki nowoczesnemu systemowi zarządzania serwisem wózków Emtor posiada pełną informację o awariach oraz kosztach napraw.

Wózki widłowe – nowoczesny serwis

Nasz serwis wózków widłowych może pochwalić się nowoczesnymi rozwiązaniami. Już w 2009 roku wprowadziliśmy przenośne komputery w formie tabletu PC, które stanowią nową technologię w procesie świadczenia usług i usprawniają obsługę klientów. Serwisanci wózków widłowych otrzymują elektroniczne zlecenia pracy, przez co mogą wystawiać potwierdzenie wykonanego przeglądu serwisowego na miejscu u klienta, który zatwierdza go, składając podpis na matrycy za pomocą pióra elektronicznego. Taki dokument jest przesyłany do oprogramowania firmy natychmiast, po czym dział administracji serwisu, wystawiając faktury, dołącza do nich potwierdzenie wykonanego przeglądu serwisowego przez klienta. Co więcej, serwisanci z dowolnego miejsca w Polsce mają możliwość łączenia się z serwerem firmy Emtor i portalem wewnętrznym Yale, dzięki czemu mogą sprawnie przeprowadzać serwis wózków widłowych, a w tym: zamawiać części zamienne, sprawować stały dozór techniczny, wysyłać zapytania drogą elektroniczną oraz otrzymywać interesujące ich zagadnienia z katalogów wózków widłowych.

Postaw na sprawdzone rozwiązania – wózki widłowe z Wrocławia

Sprawna organizacja pracy jest kluczem do sukcesu. Z tego powodu świadczony przez nas serwis paleciaków i wózków widłowych we Wrocławiu przebiega bez najmniejszych problemów. Nasze usługi są najlepsze na rynku dzięki profesjonalnemu podejściu do serwisowania wózków, jak również spełnianiu wymagań klientów. Obsługa techniczna jest gotowa świadczyć pomoc przez całą dobę, dzięki czemu nie muszą Państwo martwić się o duże opóźnienia wynikające z nagłej awarii. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą pakietów serwisowych.

W przypadku braku możliwości skontaktowania się z oddziałem lub w celu bezpośredniego kontaktu poza godzinami pracy biur do dyspozycji pozostaje linia alarmowa serwisu 24/7 – tel. +48 609 660 392

Thanks to its novel truck servicing management system, Emtor has access to full information about defects and repair costs.

In 2009, we introduced modern portable tablet PCs - a new technology in the provision of services that improves customer service. Our service technicians receive electronic assignments and can issue confirmation of completed technical inspection at the customer's site. The customer then approves that confirmation by signing the matrix with an electronic pen. That document is sent to our software immediately, and then the service administration department issues an invoice, attaching the confirmation of completed technical inspection. What is more, our service technicians are able to connect to Emtor's server and Yale's intranet portal from anywhere in Poland. As a result, they can quickly order spare parts, send inquiries via e-mail and obtain necessary information from forklift truck catalogs.