Nowy elektryczny wózek widłowy Yale® serii N
Niezawodny. Dostosowany do nowych wyzwań.
Wyposażony w nowoczesny system zasilania.
Firma Yale Lift Truck Technologies przedstawia nową serię elektrycznych wózków widłowych ERP2.2-3.5N o udźwigach od 2,200kg do 3,500kg, zaprojektowaną pod kątem optymalizacji wydajności oraz elastyczności pracy w magazynach. Możliwość zastosowania szerokiego zakresu wszechstronnych opcji zapewnia doskonałe osiągi i elastyczność zastosowań pozwalającą spełnić określone potrzeby eksploatacyjne.
„Nowy elektryczny wózek widłowy Yale® serii N stworzono na bazie sprawdzonych komponentów, dzięki czemu zapewnia on niezawodność, którą charakteryzują się wszystkie produkty marki Yale, przy odpowiednim dostosowaniu do wyzwań dzisiejszych dynamicznych środowisk pracy.”
„Nowe wózki Yale serii N w standardowej konfiguracji zwiększają wydajność
i ergonomię pracy. Należy jednak pamiętać, że każda czynność związana
z transportem bliskim materiałów jest wyjątkowa. Dlatego też, wózki te można wyposażyć w wiele funkcji ułatwiających pracę w środowiskach charakterystycznych dla działalności danej firmy”
Poznaj Yale® serii N
Wszechstronność w każdym zastosowaniu
Nowe elektryczne wózki serii N można dostosować do pracy w warunkach wewnętrznych i zewnętrznych, co sprawia, że stanowią one doskonałe rozwiązanie sprawdzające się w wielu branżach, takich jak produkcja części samochodowych, logistyka stron trzecich (3PL), handel detaliczny, branża meblowa, branża spożywcza i napojów, a także branża farmaceutyczna
i wiele innych.
Inteligentna konstrukcja, maksymalna elastyczność
Wprowadzenie na rynek nowych wózków elektrycznych serii N nastąpiło
po wprowadzeniu modeli serii N z silnikiem spalinowym w 2022 roku.
Oba te modele współdzielą wiele inteligentnych rozwiązań konstrukcyjnych, które ułatwiają pracę operatora i zapewniają doskonałą widoczność, co ma bardzo pozytywny wpływ na jego pewność i wydajność.
„Elastyczność to najważniejsza cecha wózków Yale serii N,” powiedział Fraser. „Zarówno wózki z tej serii z napędem spalinowym jak
i elektrycznym zostały zaprojektowane z możliwością zastosowania wielu dodatkowych funkcji w celu dostosowania ich do określonych potrzeb użytkownika końcowego wynikających ze specyficznych warunków eksploatacji.”
Komfort i widoczność operatora
Podobnie jak ich odpowiedniki z napędem spalinowym nowe modele
serii N z napędem elektrycznym są standardowo wyposażone
w przestronną kabinę oraz przyjazny dla użytkownika ekran dotykowy. Kabinę można także wyposażyć w podwójne joysticki sterujące układem hydraulicznym oraz wiele różnych opcji poprawiających wygodę pracy
z fotela operatora.
Zastosowany maszt zapewnia doskonałą widoczność, która uważana jest za najlepszą w tej klasie wózków*.
Kluczowe korzyści
-
Doskonała widoczność 360°
Smukły maszt i panoramiczna szyba skracają czas manewrów, redukując ryzyko uszkodzeń.
-
Zero emisji, niższy TCO
Napęd elektryczny i silniki PM obniżają całkowity koszt posiadania oraz emisję CO₂.
-
DSS & Yale Reliant™
Dynamiczna stabilizacja i alerty zwiększają bezpieczeństwo pracy operatora.
Zaawansowane systemy dla pełnego bezpieczeństwa
Aby zapewnić bezpieczną eksploatację w określonych zastosowaniach, opcjonalny dynamiczny system stabilizacji (DSS) zwiększa stabilność wózka i ogranicza prawdopodobieństwo jego przewrócenia. Przekazuje on alerty dźwiękowe i wzrokowe, a także ogranicza osiągi wózka po wyjściu poza określone parametry. Funkcje te obejmują przykładowo ograniczenie prędkości jazdy po uniesieniu ładunku na daną wysokość.
Elektryczne wózki widłowe Yale ERP2.2-3.5N serii N zostały także zaprojektowane pod kątem integracji z systemem wspomagającym operatora (OAS) Yale Reliant™. Ta opcjonalna technologia może
w niektórych zastosowaniach pomóc w zarządzaniu ryzykiem, ograniczaniu szkód i zachęcaniu operatorów do prawidłowych zachowań podczas pracy.
Innowacyjne opcje napędu dla twoich potrzeb
„Kluczowa innowacja dotycząca tych elektrycznych wózków Yale polega na umożliwieniu klientom wybrania opcji silnika najlepiej dostosowanej do ich zastosowań i priorytetów. W opcji standardowej dostępne są silniki indukcyjne prądu przemiennego obsługujące zarówno napęd jak i pompę hydrauliczną, co stanowi rozwiązanie idealne dla wielu zastosowań magazynowych. Jednakże bardziej zaawansowane pakiety napędowe mogą być lepiej przystosowane do bardziej intensywnych zastosowań,” wyjaśnił Fraser.
Te zaawansowane pakiety obejmują silnik z magnesami trwałymi oraz pompę hydrauliczną
z magnesami trwałymi. Rozwiązanie to zapewnia lepsze osiągi oraz wyższy poziom energooszczędności, co może skutkować stopniowym obniżeniem całkowitego kosztu posiadania (TCO) w danych zastosowaniach.
Niższe koszty, większa dbałość
o środowisko
Ograniczenie wydatków związanych z konserwacją sprawia także, że nowe wózki serii N zapewniają potencjalne oszczędności oraz niższy koszt TCO. Wózki elektryczne posiadają mniej podzespołów układu napędowego,
a ich konstrukcja jest mniej złożona, co skutkuje obniżeniem ogólnych wymagań dotyczących konserwacji. Klienci mogą dobrać akumulatory
do charakterystyki określonych zastosowań przy odpowiednim
zarządzaniu kosztami.
Możliwość wyboru akumulatora litowo-jonowego, kwasowo-ołowiowego lub TPPL (Thin Plate Pure Lead) ułatwia spełnienie określonych wymagań. Przykładowo zastosowanie skrzyni na akumulatory (BBR) litowo-jonowe może skutkować minimalizacją kosztów długoterminowych, ułatwiając wymianę akumulatorów oraz użycie produktów z rynku wtórnego. Dodatkowo zerowa emisja podczas eksploatacji może również ułatwić spełnienie celów firmy związanych ze zrównoważonym rozwojem.
„Mając do dyspozycji nowoczesny wózek widłowy najwyższej klasy, w pełni skalowalny do potrzeb naszych klientów, możemy nadal utrzymywać najwyższy poziom obsługi i zadowolenia naszych klientów”
Zainteresowany nową serią Yale N?
Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.
Skontaktuj się z nami