Czołowe spalinowe wózki widłowe z silnikami Diesel i LPG
Przeznaczone do średnich i ciężkich zastosowań.
Wózki 40-55XV zasilane silnikami Diesel i LPG przeznaczone są w szczególności do wysokiego podnoszenia w zamkniętych strefach. Zapewniają wysokie poziomy wydajności, ergonomii i niezawodności, które wpływają na niskie koszty posiadania w całym okresie eksploatacji oraz koszty bieżące.
Dostępność różnych wersji modeli wózków czołowych umożliwia użytkownikom odpowiedni wybór do danej aplikacji. Wersja Base, dostępna w trzech konfiguracjach zapewnia niskie koszty zakupu bez kompromisu w osiągach, wersja Value zoptymalizowana jest w zakresie osiągów i niskich kosztów pracy, a wersja Productivity zapewnia maksymalne osiągi w ciężkich warunkach.
Hydraulika Yale z detekcją obciążenia (LSH) zwiększa wydajność i obniża zużycie paliwa do 15% (zgodnie z normą VDI), podczas gdy tryb oszczędności paliwa ECO-eLo może obniżyć zużycie o dalsze 20% bez żadnych negatywnych skutków ogólnej wydajności wózka w warunkach danego zadania.
Wszystkie modele 4000 – 5500 kg VX spełniające normę Tier 4 (zawartość siarki <500ppm ) na rynkach objętych regulacjami WE i Tier 3 (zawartość siarki >500ppm ) na rynkach nie objętych tymi przepisami.
Dostępna jest wersja z podwyższoną kabiną operatora, w której fotel operatora uniesiony jest dla lepszej widoczności nad wysokimi ładunkami.
Zadania o średnich i intensywnych cyklach roboczych:
- Logistyka i dystrybucja
- Aplikacje w dużych magazynach
- Produkcja
- Materiały budowlane
Właściwości ergonomiczne, zapewniające operatorowi wygodę i wydajność podczas pracy:
- Separowany zespół napędowy i w pełni amortyzowany fotel obniżają poziomy wibracji na całe ciało 0.6m/s2;
- Stanowisko operatora z
przestronnym miejscem na stopy, łatwe 3-punktowe wejście i niski stopień
zapewniają łatwe wchodzenie i wychodzenie z wózka;
- Płynna regulacja kolumny kierowniczej i ergonomicznie umieszczony fotel z wbudowanym podłokietnikiem, zawierającym mini dźwignie do sterowania hydraulicznego i inne kluczowe funkcje dla zapewnienia optymalnej pozycji roboczej;
- System automatycznego
zmniejszania prędkości (ADS), standardowy w modelu Value, automatycznie
obniża prędkość wózka po zwolnieniu pedału gazu, minimalizując używanie
hamulca i zmęczenie operatora;
- Ekran na pulpicie, umieszczony
w optymalnym dla operatora miejscu, regularnie przesyła informacje o
stanie wózka.
Właściwości robocze zapewniające wydajne przenoszenie ładunków i wysokie zdolności produkcyjne:
- Dostępne są cztery opcje skrzyni biegów, elektroniczna standardowa – w wersji Base, Techtronix 100 i Techtronix 100X – w wersji Value dla dostosowania modelu do przewidywanych zadań i Techtronix 200X - w wersji Productivity dla maksymalnych osiągów w ciężkich cyklach roboczych.
- Płynna elektroniczna prędkość dojazdowa, zmiana biegu i start w pozycji neutralnej z wzajemną blokadą hamulca.
- System ciągłego wspomagania stabilności wózka (CSE) daje pewność kierowania wózkiem, wynikającą z wyjątkowej stabilności bocznej podczas jazdy po nierównej nawierzchni i na zakrętach.
- Kontrola
przed staczaniem się na pochyłościach zapewniająca wygodę sterowania;
- Kontrolowana zmiana kierunku jazdy dla sterowanych zmian kierunku i oszczędność opon
- System zarządzania pojazdem Intelix (VSM) maksymalizuje czas sprawności dzięki monitoringowi i ochronie kluczowych funkcji wózka.
Model | Udźwig (kg) | Wysokość podnoszenia (mm) | Środek ciężkości | Silnik | Przekładnia |
GDP40VX5 | 4000 | 3050-6000 | 500 | Kubota 3.6L Diesel | Standardowa Elektroniczna 1-biegowa / Standardowa Elektroniczna 2-biegowa |
GDP40VX6 | 4000 | 3050-6000 | 600 | Kubota 3.6L Diesel | Standardowa Elektroniczna 1-biegowa / Standardowa Elektroniczna 2-biegowa |
GDP45SVX5 | 4500 | 2800-5900 | 500 | Kubota 3.6L Diesel | Standardowa Elektroniczna 1-biegowa / Standardowa Elektroniczna 2-biegowa |
GDP45VX6 | 4500 | 2800-5900 | 600 | Kubota 3.6L Diesel | Standardowa Elektroniczna 1-biegowa / Standardowa Elektroniczna 2-biegowa |
GDP50VX | 5000 | 2800-5900 | 600 | Kubota 3.6L Diesel |
Standardowa Elektroniczna 1-biegowa / Standardowa Elektroniczna 2-biegowa
|
GDP55VX | 5500 | 2800-5900 | 600 | Kubota 3.6L Diesel | Standardowa Elektroniczna 1-biegowa / Standardowa Elektroniczna 2-biegowa |
GDP/GLP40VX5 | 4000 | 3050-6000 | 500 | Kubota 3.6L Diesel / Kubota 3.8L Diesel / LPG | Techtronix 100 1-biegowa / Techtronix 100X 2-biegowa |
GDP/GLP40VX6 | 4000 | 3050-6000 | 600 | Kubota 3.6L Diesel / Kubota 3.8L Diesel / LPG | Techtronix 100 1-biegowa / Techtronix 100X 2-biegowa |
GDP/GLP45SVX5 | 4500 | 2800-5900 | 500 | Kubota 3.6L Diesel / Kubota 3.8L Diesel /LPG | Techtronix 100 1-biegowa / Techtronix 100X 2-biegowa |
GDP/GLP45VX6 | 4500 | 2800-5900 | 600 | Kubota 3.6L Diesel / Kubota 3.8L Diesel / LPG | Techtronix 100 1-biegowa / Techtronix 100X 2-biegowa |
GDP/GLP50VX | 5000 | 2800-5900 | 600 | Kubota 3.6L Diesel / Kubota 3.8L Diesel / LPG | Techtronix 100 1-biegowa / Techtronix 100X 2-biegowa |
GDP/GLP55VX | 5500 | 2800-5900 | 600 | Kubota 3.6L Diesel / Kubota 3.8L Diesel / LPG | Techtronix 100 1-biegowa / Techtronix 100X 2-biegowa |
GDP/GLP40VX5 | 4000 | 3050-6000 | 500 | Kubota 3.8L Diesel / LPG | Techtronix 200X 2-biegowa |
GDP/GLP40VX6 | 4000 | 3050-6000 | 600 | Kubota 3.8L Diesel / LPG | Techtronix 200X 2-biegowa |
GDP/GLP45SVX5 | 4500 | 2800-5900 | 500 | Kubota 3.8L Diesel / LPG | Techtronix 200X 2-biegowa |
GDP/GLP45VX6 | 4500 | 2800-5900 | 600 | Kubota 3.8L Diesel / LPG | Techtronix 200X 2-biegowa |
GDP/GLP50VX | 5000 | 2800-5900 | 600 | Kubota 3.8L Diesel / LPG | Techtronix 200X 2-biegowa |
GDP/GLP55VX | 5500 | 2800-5900 | 600 | Kubota 3.8L Diesel / LPG | Techtronix 200X 2-biegowa |